חדרי קירור ומערכות קירור

חדרי קירור - מערכות קירור

חדרי קירור - מערכות קירור

חדרי קירור ומערכות קירור
כמעט כל עסק, גוף ציבורי, או מוסד ציבורי חייב שיימצא בתחומו חדרי קירור, וזאת כדי לשמור מוצרי מזון בקירור, וגם לשמור בקירור מוצרים שונים החיוניים ביותר וחייבים להיות בקירור, כמו תרופות ומוצרי רפואה שונים ומשום כך בכל בית חולים יש מספר לא קטן של חדרי קירור ומערכות קירור מהמשוכללים ביותר, תחום נוסף שמחויב בהחזקתם של חדרי קירור הוא ענף המעבדות המחויבות שיהיו בתחומן חדר קירור אחד לפחות. חשוב לציין שאחסון מוצר בחדר קירור או במקרר עוזר מאד לשמור על טריות המוצר ועל אורך חייו. החזקת מקרר אחד או יותר , או בכלל החזקה וניהול של חדר קירור עומד ביחס אישי לגודל המוסד שבתחומו יש מקררים תעשייתיים או חדרי קירו. כל מוסד ציבורי מחזיק לפחות שני מקררים, אחד חלבי והשני בשרי. שלא נדבר על חדרי קירור ועל גודלם הנובע מגודל החברה או המוסד שבו ה חדרי קירור נמצאים ובכללם מערכות קירור.
נקודות חשובות שיש לתת עליהן את הדעת בבואנו לתכנן חדר קירור.
בעת בניית חדר קירור חשוב מאד לשים דגש רב על דלת חדר הקירור, מאחר ודלת לא כל כך איכותית יכולה להיות נקודת תורפה משמעותית בחדר הקירור.
מיקומו של חדר קירור הוא שיקול מאד חשוב בעת תכנונו ובנייתו, מאחר ובעת הגעת הסחורה שאמורה להיכנס למקררים בחדר הקירור, חשוב שתהיה כניסה נוחה למשאית, ומקום חניה עם נגישות נוחה לחדרי הקירור ולמערכות הקירור. 
חדר קירור חייב להיות בעל אטימות גבוהה ביותר.
Share by: